16.11.2012

Jagodowa żabka

Małe dziewczynki kochają tiule - wiadomo! Zauroczone są nimi również ich Mamusie. Jakiś czas temu poproszono mnie o zrobienie zestawu małej żabki na pasowanie na przedszkolaka. Żabką miała być trzyletnia Jagódka a czasu na wykonanie miałam bardzo niewiele, szczególnie,ze nie miałam wówczas zielonego tiulu a czas przesyłki plus wykonanie to kilka dni.Udało się jednak przyspieszyć przesyłkę więc w ciągu 1 dnia zieloniaste tiule odebrałam od kuriera i z miejsca wzięłam się do pracy. Poszło to na tyle sprawnie,ze żabka była gotowa na dzień przed pasowaniem a do spódniczki zrobiłam jeszcze broszkę i ozdobę na małą rączkę. Mama Jagody zadowolona, mam nadzieję,że Mała też i że Jagoda była najcudowniejszą żabką w całym przedstawieniu:-)))
Zielony zestaw prezentował się tak:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz