28.03.2013

Wiosno, gdzie jesteś?!

Wiosny jak nie było tak nie ma...Dziś Wielki Czwartek a za oknami śnieg, którego nawet słońce nie rusza...Jak to mawiają - w przyrodzie nic nie ginie więc jeśli na Boże Narodzenie nie było śniegu to dlaczego miałoby go nie być na Wielkanoc???

Moje dziecko codziennie rano upomina się o koszulkę z krótkim rękawkiem więc zakładamy ją na taką z długim...i trampki, w których chodzi po domu zamiast po podwórku:-)

Dziś w ramach rekompensaty braku wiosny i poniekąd by zabić nudę, która nas ogarnęła bo obie chorujemy, postanowiłyśmy coś potworzyć. Mnie wyszło kilka kolorowych, wiosennych ozdób do włosów a moja córcia robiła coś pod nazwą "projekt". Zajęło nam to trochę czasu no i trochę nabałaganiłyśmy przy tym. Oderwał nas dopiero zapach pysznego spaghetti, które w kuchni pichcił mój Mąż.

Zapraszam do obejrzenie efektów naszej dzisiejszej pracy. Moja córa też swoje "przeszła" bo musiała pozować w opaskach i spinkach:-)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz