7.01.2013

Pompony, kolory i tiule

Dostałam ostatnio od mojej siostry przepiękną kolekcję wstążeczek, guzików, koralików i innych cudniastych rzeczy do tworzenia ozdób dla dzieci. Największą frajdę miałam z kolorowych pomponików różnej wielkości i w różnych kolorach, które można wykorzystać na wiele sposobów. Moje pierwsze pomponiasta realizacja to opaska i spódniczka, która można tworzyć w różnych konfiguracjach. Spódniczka może być w każdym kolorze a na niej pomponiki albo jednokolorowe albo kolorowiaste - jak kto woli. Na razie pokażę kilka przykładów i kolorowe akcesoria, które przyleciały do mnie z Chicago

 z żółciutkimi kulkami
 ...i pomponiasta opaska
 różano-pistacjowa
 i z odrobiną lawendowego puchu:-)

A oto i cały "majdan", który sprawił mi tyle radości:-)
 Piękne tasiemki, koraliki, pompony...

 Guziczki, kryształki, brokat...wszystko, co lubię najbardziej
DZIĘKI SIOSTRO!!!

1 komentarz:

  1. Ojej!... Pani robiła już "te rzeczy" kilka lat temu!... Ja teraz na to wpadłam i mam pytanie odnośnie przymocowania pomponika do materiału. Klej? Klej do tkanin? Przyszyć? Z góry dziękuję za podpowiedź! Marta.

    OdpowiedzUsuń