3.07.2013

Wianek dla L.

Zastój ostatnio w moich postach...w pracy twórczej wciąż coś się dzieje ale albo to się udokumentować nie chce albo opublikować...Wybaczcie, od jakiegoś czasu po prostu mi się nie chce i niestety jedynym usprawiedliwieniem na to jest fakt,że za 2 miesiące z hakiem na świecie pojawi się moja druga córeczka i teraz większość moich działań i niedyspozycji kręci się wokół tego tematu.

Przymierzam się powoli do stworzenia kącika dla Małej w naszej sypialni i z myślą o tym właśnie kąciku jakiś czas temu powstał ten oto wianuszek


Wianek składa się z mnóstwa tiulowych pomponików a jego wykonanie zajęło mi naprawdę sporo czasu. Była to chyba moja najbardziej czasochłonna praca bo w przybliżeniu i oczywiście na raty wianuszek robiłam ok. 8 godzin :-)
Ozdoba najpewniej zawiśnie nad łóżeczkiem małej L...

1 komentarz:

  1. Hej ! Trafiłam tu z bloga podnorweskimniebem.blogpspot.com zaintrygowana piękną spódniczką, którą zrobiłaś dla córeczki autorki tego bloga. I tak sobie przeglądam te wszystkie śliczności które robisz, aż w końcu doszłam do zdjęć ze skansenu w Ochli - i dopiero wtedy zorientowałam się, że musisz być z Zielonej Góry lub okolic :) Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów w tworzeniu - Pati.

    OdpowiedzUsuń